Tegelikult oleks tore, kui nad, nutiseadmega niikuinii juba kokku kasvanuna, veedaksid seal aega kasulikumalt - näiteks õppides.
Ilmselgelt ei suuda kool uute ja kaasaegsete vahenditega varustatuse osas sammu pidada lastega, sellepärast on üks võimalus digimaailma integreerimiseks õppetöösse just laste enda nutiseadmete kasutuselevõtt ainetunnis.
Ootused koolitusele
- Saada "nippe", kuidas juhendada (ja julgustada) õpetajaid laste isiklikke nutiseadmeid tundides rohkem kasutusele võtma (selle asemel, et need üldse ära keelata).
- Kuidas korraldada õppetööd nii, et nutiseade oleks tunnis siiski abivahend, mitte põhiline ajaveetmise võimalus (juhul kui seade on tunnis lubatud).
- Kuidas hallata ühe eesmärgi nimel (tunnis) väga erinevaid nutiseadmeid (erinev op.süsteem, erineva vanusega op.süsteem)?